Bättre en tårta i vasken än en vårta på tasken...












Ja, här packas det..
Det läggs i det ena linnet efter det andra, tröja, skjorta, linne, tröja..
Jag kommer ju inte ens använda hälften av hälften..

Men hur ska jag veta nu vad jag vill ha på mej på fredag eller lördag liksom? :)
Aja, det får åka med.. Kläderna vill väl också luftas lite!!

Så får det blir!
Det jag har det har jag, det jag inte har med mej, det har jag inte med mej.. logiskt va?!

Med lite piff och alkohol så blir det schnyyygt ändå:)






Så då önskar jag dej en riktigt mysig Påsk...
Ta hand om dej, varandra och alla de andra!
Njut av lite ledigt om du har det, njut av att jobba för det finns ju alltid någon som behöver dej där du är!

Jag tänkte ha det riktigt trevligt så det ser jag ju fram emot såklart:)










Frohe Ostern ....








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0