Jag och kola i fjällen...



Tänkte att vi skulle hänga lite med Mimmi och Reine:)


Ikväll känner jag mej tom i bollen..
Inte på något negativt sätt, men jag funderar inte eller jag vet knappt ens vad jag tänker på!

Jo, nu när jag duschade tänkte jag på alla roliga och bra människor som finns..
Tänk vad många härliga personer det finns därute, tänk så många som man inte träffat och tänk så många som man aldrig kommer att träffa, som man kommer att gå miste om!

Men tänk på alla som jag har möjlighet att träffa:) Jihooo..

Men tänk också på alla de man har träffat:)
Finns så många som jag tycker om.. som är så bra, som alltid finns där, som stöttar mej, som gillar mej..
Ni är värda guld:) och lite till..

Alla behöver personer som står på ens sida, som peppar en..
Behöver inte alltid hålla med, tycka detsamma..
Behöver inte alltid komma med goda råd eller den bästa eller rätta lösningen..

Ibland räcker det med att bara finnas till, att lyssna..
Att bara vara där..
Det kan betyda allt!

Att veta att någon tänker på dej,..

Ensam är inte alltid stark..











Om en 7 timmar rullar vi uppåt landet..
Är laddad:)



Försvinner ett tag för lite lycka, kommer tillbaka fulltankad av energi:)





En vän är den som vet allt om en och fortfarande tycker om en...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0