Bättre att gå på isen och ha det glatt än att gå i lera och sörja...




16 mars..
-12 grader imorse.. strålande sol!

I småland liksom:) I Växjö till och med..
Fantastiskt..

(känns som om jag nött ut orden sol, strålande, härligt och fantastiskt de senaste dagarna:)



Men det är vackert!



Ser ut som ett glänsande hav av pucklar..


Om det blev konstiga samtal igår så var det likadant idag!!
Jaja.. what to do, what to do..??
Undrar ju ibland om vi tjejer och killar verkligen kommer från samma planet?!




Men vad gör det,
för jag gjorde mej en ny fin färgglad mössa idag!
Fick 2 beställningar direkt när jag visade mej i den på gymmet!

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu, hehe..




Fina färger gör mej glad,
jag utstrålar glädje och det märks på alla andra..
Jag lovar att om någon dag kommer det vara några stycken som har dumpat sina svarta träningsbyxor och sitt svarta halvtråkiga linne på gymmet..

Våga, göm dej inte i det svarta!




Vad vore en dag, vad vore en dag här utan en bild på Lisa..



Helgen är bokad och jag är laddad!
Tränat ben idag så de hinner vila under morgondagen för att sedan vara i form för torsdagens skidåkning:)
Blev även mage och en härligt skön promenad runt Växjö sjön, och självklart en timmas längdtur och en eftermiddagspromenad med Lisa..

En skavsårsblåsa på det och min lila ögonskugga blir djupare och finare i färgen:)

Men alles gut!


Inget morgonstäd imorgon, lite skönt med lite sovmorgon:)
Så kan jag ju även känna lugnet nu ikväll..toppen!
Jag ska packa lite, skriva lite mail, fundera lite och sova gott..




Nu ska jag gå och ta mej an den stora lilla disken i köket!
Sedan blir det en dusch..

Bättre att diska i badvatten än att bada i diskvatten... :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0