Det bästa sättet att spara tid är att använda den...




Jag missade helt busvädret igår, åskvädret som härjade här..
Läste på Aftonbladet om bränder och kaos..
Men det förklarar mitt konstiga mående igår eftermiddag.

Drog ju som sagt till gymmet runt 15.30.. kände mej halvtung i huvudet.. tänkte inte så mycket mer på det.
Blev dock värre när jag började att träna.
Blir ju lätt så när man tar ut sej..
Körde därför lite lugnare.

När jag började måla där på gymmet blev jag liksom kallsvettig, riktigt tryckande huvudvärk, ont i nacken och det kändes som om jag blev sjuk helt plötsligt..
Blev snurrig när jag reste mej upp..

Hade hög musik på så jag hörde ju inget muller, hörde inget alls!
När jag åkte hem tog jag en ipren i bilen..

Åt lite när jag kom hem (tänkte kanske att det var därför jag va lite hängig, lite brist på energi)
Tänkte, fasen jag kan ju inte bli sjuk nu!

Några timmar senare släppte det..

Idag känner jag mej helt bra.
Kom precis hem från gymmet och där körde jag ett bra rygg och magpass och cyklade 40 minuter.
Inga konstigheter alls:)

Så det var alltså vädret det berodde på..
Konstigt det där att man kan känna av det..
Kan ju förutspå vad som komma skall.

Men oftast tänker man ju inte på det förren efteråt..

Jaja, skönt iallafall att jag mår fint nu:)
Sjuk och risig hinner man ju inte att vara!!


Idag är det söndag och en timme försvann inatt, vart tog den vägen liksom?
Bra iallafall att det sker på en söndag, annars skulle många komma försent till jobbet en måndag morgon!
Skönt kanske många skulle tycka..

Idag har det blivit lite fix här vid datorn.
Snart blir det tvätt och jag skulle behöva städa lite här hemma med.
Mitt dammsugarmunstycke har ju pajat, och igår var jag på Maxi och skulle köpa ett nytt. Men hittade inget.
De håller på att flytta om allt.. hittade nada!

Alla affärer gör ju om..

Kom in på Gina igår och kände inte alls igen mej..
Helt ombyggt och utbyggt.. Mycket bättre med lite mer plats, absolut!

Gick in på Kapp Ahl och där var det helt omgjort, hittade ingenting.

Maxi flyttade om alla grejer och det enda jag hittade där var frukten:)

City Gross tänker om och ändrar om..


Det enda som är sig likt är här hemma hos mej:)
Jag har inte ändrat om något..
Men å andra sidan har det inte varit något jag har prioriterat. Visst vill jag slänga ut sofforna och köpa ny skön soffa.. men men, det funkar som det är!
Finns mycket annat som jag vill lägga pengar på nu:)

Min tanke är ju att dra vidare någonstans snart och då känns det inte läge att köpa nya grejer..
Blir ju bara ännu mera att flytta på.

Allt jag har nu kan jag med gott samvete göra mej av med..

Mina blommor och växter växer så det knakar.
Mina juckapalmer är jätteSTORA och jag tror nog att de kanske får flytta ut på balkongen till sommaren:)




Snart är det sommar och mys på balkongen.. härligt!
Skulle vilja ta med mej min balkong över allt:)










Härliga sommarkvällar, grill, lite vin, kortspel, yatzy..

Hm, det är ju såklart  m y c k e t  roligare att dela allt med någon:)

Har varit lite dålig på hemmafester, men det ska det bli ändring på:)
Till sommaren då...

Då är ni välkomna!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0