Vem tvingade mej in på donken?




En dag i vilans tecken.. Ingen fysisk aktivitet what so ever idag!
Har legat ihopkuren i soffan framför tv:n, gråtit av ett avsnitt av Uggly Betty och Greys anatomy..

Ska man det eller är man extra känslig en bakisdag?

Det handlade bara om en massa avslut, avsked..
Inte alls roligt, mest deppigt.. hmm..
Avsked och avlsut är inget roligt!

Men det kan ju också vara början till något nytt, spännande och fantastiskt:)




Hörde inte ens att min mobil ringde imorse.. den låg precis bredvid mej på högsta volym.
Är man borta då eller är man borta?

Ställde mej i duschen för ett försök att spola bort illamåendet och huvudvärken..
Gick sådär :)

Köpte Budapestrulle och kaka och tittade förbi kära fina allra underbaraste Mamma med blommor och choklad..

Grattis på Mors Dag!
Du är fantastisk!


Hem igen och tillbaka till soffan..
Under filten, tittandes på repriser av alla serier som finns.

Vilken dag, inte gjort någon nytta någonstans!



Igår blev det en bra dag.
Shoppade och fyndade som vanligt :)
Hängde på stan hela dagen, handlade jordgubbar på torget, kollade på lite uppvisningar, lyssnade på musik utanför Palladium.
En vän spelade och det var bra.. som alltid!

Med jacka, mössa och sjal frös jag, burr va kallt.
I veckan är det juni och i juni ska det väl vara varmt och sommar?

Hem från stan och piff här hemma..
Mumsade jordgubbar och drack lite Bailyes till.. väldigt gott :)

Tog bussen ut till Teleborg, lite partaj.

Jag fick till en fjortisfylla.. men kändes som om ja skippade den roliga biten..
Drack nog en alldeles för god flaska vitt vin alldeles för snabbt.

Men det var en trevlig kväll och jag kom hem hyfsat tidigt iallafall..

Efter en del strul på bussen med strulande människor.. kom jag till slut hem till sängen!
Satt på bussen med en MC Donalds påse i handen, helt jättemärkligt, jag måste nog varit ganska så berusad, haha..

Det har aldrig någonsin tidigare hänt innan, att jag gått in där av egen fri vilja och köpt en burgare...
Jaja, nu var det gjort och jag åt upp allt och jag tror att jag tyckte att det smakade hyfsat, hehe.



Jaha, det var min helg och nu är den snart över..
Jag mår bra nu men är ju lite seg.
Beror såklart på att jag inte gjort något idag.

Men men, så får det vara ibland.
Måndag morgon imorgon och då är det bara på det igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0