Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat!




Här står jag och mår bra och lyser upp tillvaron:)





Imorse fick jag skrapa rutorna igen..
Jag skulle faktiskt kunna tänka mej lite sol och värme nu:)
Ja, för här nere kan jag ju ändå inte åka skidor!

Idag snöade det visst i Åre, härligt.. oj oj va mysigt!
Blir nog en hel del turandes för skidentusiasterna däruppe, härligt!
När solen skiner är det ganska så fantastiskt:)







Härnere hos oss blommar det fint och idag kändes det som om våren försvann lite igen..

Men jag trivs ändå ute på Lisas och min dagliga promenad i skogen.
Jag plumsar lite för mycket och blir tacklad av Lisa lite för mycket..
Blöt med glad, hehe!

Men finns betydligt värre saker.. :)






Skönt att komma igång med träningen igen, imorse stod jag och svettades på cross trainern och på löpbandet. Körde ett bra benpass efter det, så det kändes lite tungt att gå ner för trappan sedan, skönt!

Skönt med skogspromenaden efter det.





Igår bakades det massa mumsiga bullar.
Man blir ju nästan yr av att titta på dem!

Finns dock betydligt tråkigare saker att bli yr av, eller?! :)


Yr av alkohol- mindre roligt
Yr av kärlek- mycket roligt ;)



Det blev iallafall 3 sorters bullar.
- Mandelmassa/ kanel med pärlsocker på!
- Mandelmassa/ hallon, blåbär med mandelspån på!
- Mandelmassa/ choklad, vaniljsocker med hackade hasselnötter!

Säger bara.. MUMS!



Har ett riktigt bra tips om man mår illa (av tex. alkohol, hehe) men om man ändå inte kan spy..
(om man nu behöver eller vill kräkas såklart :)

Fråga om ni känner behovet av hjälp:)





(hur kom jag in på detta samtalsämne? ..vi pratade ju mumsiga bullar nyss:) hmm..






Är man yr av kärlek är det ju bara att gratulera:)
Bara njuta och snurras med.. wiiiieeeeeeeeeeee...



Nu ska jag ta hand om min familj:)
Så tar vi hand om varandra!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0