Var är kicken?.. här är kicken:)




Min otroligt lata dag igår tog jag igen idag!

Klockan ringde som vanligt 05, pling pling..
God frukost med jordgubbar och annat mums.

Iväg till jobbet och städade järnet 2,5 h.. chop chop.
I med snäckorna i öronen och mössan på, knatade runt sjön, 5 km.
Friskt och härligt..

In på gymmet uppvärmd och varm..
Körde ett styrkepass, ryggpass!






Lite mellanmål och vidare..

Lämnade lite fler grejer på Bikupan och va förbi Brandworld och bytte ett par träningsbyxor som jag köpte i helgen. ( fel storlek)

Till mor och tog ut lilla Lisa på skogspromenad..
Varmt och skönt i skogen!
Traskade runt..






Det fixades lunch, torsk i ugn med purjo och kräftstjärtar..
Kokta morötter och potatis till det och en kall sås med massa persilja och gräslök..

Lite trädgårdsmästeri, vattning och fix..

Framåt eftermiddagen tog Lisa och jag en promenad till..
Hoppade och skuttade och hennes ryck är helt galna ibland, hehe..





Iväg till gymmet igen..

Tog mej en sväng runt sjön igen, så det blev en 5 km:)
Samma musik som imorse, Leona Lewis!

Riktigt blåsigt ikväll, riktigt skönt med favoritmössan på:)

In på gymmet och körde ett corepass.
Fortsatte med lite mage efter ute i gymmet. Körde även biceps och underarmar..

Färdigtränad för dagen, drog jag mej hemåt..

Hem och käkade lite!
Blev inget flott eller mums alls, inte efter min helg med både alkohol och bullar, fika, kaka och snacks..

Det blev en jätterolig kvällsmåltid..
Tonfisk, keso, paprika och ägg.. jajjemän.. så kan det va!




Men kommer säkert snart sitta och mumsa på en tiptop eller något annat gott, någon dag framöver:)
Men vad gör det..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0