Fredagsmys..


Hela Sverige sitter nu och mumsar fredagstacos..

Jag sitter och äter frukost!

Ja, eftersom jag försov mej imorse så hanns det inte med någon frukost, så den tar jag nu istället.

Igår kväll fick jag fruktansvärt ont i huvudet, så det gick inte göra något, förutom att gå och lägga sej.
Pallade inte ens med att tvätta av mej..
Så vid kl.19 låg jag i sängen, i ett mörkt runt med mascara på mina kinder.

Måste ha deckat tillslut, och antagligen glömde jag ställa mitt alarm (vilket aldrig händer)
Vaknade 07.20, brukar vara på jobbet 06.00..

Va riktigt skakis när jag vaknade, på med lite kläder och en banan i näven så var det bara att dra.

Så började den dagen..

Dagen fortsatte med telefonkö, funderingar, beslutsångest, samtal, huvudbry, beslutsamhet, meeer telefonkö, lååång telefonkö, stress, framkopplad och bortkopplad!!

Bortkopplad och förbannelse, mailskrivande och till och med faxskickande. (vilket kändes som stenåldern:)

Väntan och irritation..

Samtal på mobilen och det löste sej.. skönt!
Kunde slappna av och nu..har vi ju hela helgen på oss!








Nu ser jag ljuset och ser fram emot det som finns framöver!!




Nu är det fortfarande fredagsmys och jag har min rosa gosiga fleecetröja på mej.
Lyssnar på Ane brun, funderar på lite Idoltittande, och imorgon blir det TJEJFEST!!




Jag hoppas att bakterierna ska hålla sej borta och att alla är glada och friska!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0