Snön föll... och den faller någon annanstans just nu!



Vaknade upp och tittade ut..
För en vecka sedan fanns den där, bara låg där så vit och mjuk..

Solen strålade från en isblå himmel och det var bara så vackert!



Hoppas att det var ett gott tecken, att vi kommer att se mycket av det även den här vintern!

*hoppas hoppas*




Bra väder och mycke snö!
Till helgen öppnar Vemdalen, Tandådalen och Trysil för säsongen 2010/2011.
Det är första gången som så många SkiStar-destinationer öppnar samtidigt redan i oktober.

Det är ju helt fantastiskt..




I Tandådalen jobbas det för fullt..
Likaså i Hemsedal...





Tänk att det snart är vinter igen:)
När blir premiäråket?




Åka Skidor´s SKIDTEST!




Allt du behöver veta om vinterns skidnyheter!
Det finns så mycket bra skidor och testet hjälper dej att välja ut just de som passar dej bäst..

Om jag själv skulle få välja och vraka skulle jag fylla min lägenhet med skidor:)
Men jag har ett par vackra nya extremskidor som bara står och väntar på mej.

De var för övrigt mina favoriter i skidtestet!
"Den fungerar över hela berget och ger mej en grymt bra skidupplevelse"

Ser fram emot att möta härligheten med dem så fort som möjligt.











Nu vill jag mest av allt drunka i snö och kärlek...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0